fredag 29 juni 2007

Mio

Ikväll har jag och gubben (jo, kottarna med :P) gjort Mio :-)
Var ju tvungen att beställa våra möbler vi har bestämmt oss för. Vi beställde ett matbord i valnöt med 6 stolar i skinn. Mycket tjusigt :D
Sen blev det även 2 soffor, den "byggbara" varianten. Mycket smidigt förrutom att vi får vänta en halv evighet på att de skall levereras. Vi får dem inte förrens i slutet på augusti :S Vill ju ha dem nu när vi flyttar! Egentligen vill jag ha det gröna tyget som ni ser på bilden längre ner för den är ju bara skitsnyggo men gubben tokvägrade hehe. Fast han har nog lite rätt, om 2 år kommer jag ha tröttnat och vilja byta. Så de blev ljusbrunt istället. Blev även ett 3-delat soffbord men det hittade jag ingen bild på. Skall ditt igen imorgon för jag hittade några kuddar jag ville ha på rean men jag blev så stressad av våra trötta kottar att jag bara ville hem :/ Så de blir inhandlade imorgon istället :)
Funderar även på om jag inte ska ta och betställa till en fotpall men jag har inte riktigt bestämmt mig om det ännu :).
Bordet
Soffan vi ska ha (2 st 3:or)

Kram J, som skall f ö r s ö k a packa lite <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga soffor, men jag är på Chrilles sida får jag säga!
Kram o nattis

Kottemor sa...

Mmmm, de där gröna gumman, hehe!
Dundersnygga helt klart!:)
De hade jag också velat ha, men beige känns ju lite mer säkert liksom.

Kramar!