måndag 11 juni 2007

Uppdatering!

Äntligen får man väl skriva hehe. Nu är det ju inte långt kvar tills det är dax för inflytt, knappt en månad faktiskt. Slutbesiktning är i början på juli, dock kommer inte garaget vara färdigt då för vi beställde ju det väldigt sent (när vi insåg att vi typ aldrig skulle bygga ett garage om vi inte gör det nu^^)

Här kommer iaf lite bilder:

Huset framifrån


Huset bakifrån



Köket


Köket

Vårt sovrum

Ludvigs rum

Victorias rum

Lovalis rum

Bad nere

Badrum nere

Badrum uppe



Bara en sak jag halvångrar och det är tapeterna i hall upp och nere, de ser lite halvtråkiga o grå ut, inte alls som jag hade tänkt mig hmmm men det lär jag få leva med några år hehe :P.

/J






1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Gumman!

Det ser ju ut att bli skitbra juh!! Får komma o se det live sen när det är färdigt!!!
Kul att du äntligen fick lagt in lite bilder, för jag var ju inte lite nyfiken...*hehe*

Kramen!