lördag 16 juni 2007

Nya möbler!


Vi behöver köpa nya köksmöblemang samt nya soffor. Hittade dessa på: http://www.bqofsweden.com/index_produkter_vr_Exclusive.htm.
Denna soffan gillade jag skarpt men vi kommer I N T E ha en vit hehe. En mörkbrun har jag fastnat för.

Sen detta bordet! Älskar det redan :-) Jag har ju snöat in rejält på valnöt så jag kommer fortsätta på den linjen. Vill ju kunna få plats med iaf 12 runt bordet så det hoppas jag är möjligt med iläggsskivor. Tänker kila in en sväng i affären när jag har lunch en dag!


Såå nu ska jag snart ner till huser och föreviga putsen som kommit upp!

Take care!

/J

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wehoo, är där puts nu? Nu är det bara veckor kvar till inflyttning!
Sååå spännande :)
Ses ikväll på pärlkvällen :D
Kram

Anonym sa...

Det var snygga möbler...
Men ska ni bara ha en tvåsitsig? Eller ni ska ha mer än en?
Kramen!