tisdag 10 juli 2007

Flytt, garage & semester!

Så, då börjar vi så smått komma iordning. Har bara det värsta kvar nu vind, förråd samt klädkammaren. Lagom kul. Grejen är att vi inte har någon direkt plats att sätta gräsklippare, utemöbler och dylikt. Får väl parkera det hemma hos mamma och pappa tills det blir klart :-)

Och nu börjar det äntligen hända grejer med garaget! Imorgon gjuter de plattan men sen blir det inte resning förrens i början av augusti. Fast vi får väl skylla oss själva som beställde det så sent. Men skönt ska det bli när det är på plats.

Vi har äntligen fått tag på en grävmaskinsnisse. På måndag (tror vi) att han sätter igång. Det var Leif-byggledare som fixade honom till oss. Tackar vi för :-)


Vi hade först tänkt köpa rullegräs (mest för barnens skull) men när vi insåg att slutnotan skulle hamna på ca 14 000 kr struntade vi i det. Eller jag tyckte att vi struntade i det för det kommer läggas på inredning istället har moi bestämmt!

Och sen är det "bara" 3 dagar kvar tills min efterlängtade semester. Som jag längtar! Låt det bara bli fredagkväll och som jag ska n j u t a :-)


Cya!
/J

1 kommentar:

Kottemor sa...

Nu vill jag ha fler foton snäckan!:)
Kan ju inte komma o hälsa på dig än tyvärr:(